Monday, July 20, 2015

Robbie(n) Williams cu de toate, va rog

E posibil sa fie oficial. RW a fost ultimul concert mainstream la care merg. Efectiv nu mai reusesc sa gasesc nimic placut in a sta cateva ore in picioare, nebaut, nepisat, frecandu-ma de transpiratia altor saizecisicevademii de oameni, abia respirand, ca sa vad ceea ce as putea sa vad acasa, online, la aer, cico rece, toaleta. Dar sa nu deviem.
Am fost la Robbie Williams. A fost cel mai tare karaoke la care am luat parte. Omul e un tonomat perfect, iar concertul lui e o saorma cu de toate. La un moment dat, mi-am dat seama ca ala facea spagat pe scena, in timp ce unu' facea solo in spatele lui, iar un big band canta dumnezeiesc. Cam asta e RW. Printre cei mai tari entertaineri in viata. Un bufon total. Foarte bun, foarte bufon.
Revenind la chestii mai telurice, concertul, in sine, a oferit urmatoarele:

  • Pe mine ma calca pe nervi europenii razgaiati care vin aici si sunt uimiti ca nu suntem Congo. Sincer.
  • Da, si noi, in curul Europei am auzit de RW si avem Coca Cola si femei frumoase. Acum mars acas'. PS: si v-am si batut la fotbal mai mereu.
  • "Fani RW" care ii cer astuia sa cante piese Take That. Ca aia care erau costumati ca Axl Rose si venisera la concert Slash. Alooo? Sunteti cam rupti de realitate, fratilor.
  • Glumitele englezului au fost bune si binevenite. Cam trase de par, dar ok. Partea cu ta-su pe scena a excelat la capitolul cheesy: a emotionat ca reclamele CU CAtei si barbosi care tin copii in brate. Awwww....
  • Habar nu avea Ceasca ce super amfiteatru va face pentru destrabalarea capitalistilor. Piata e perfecta pentru super concerte. M-a amuzat ca Ceasca aduna cateva mii de oameni la paradele lui, gratis, in timp ce RW aduce peste 65 de mii. Pe bani buni. Ce mai, Ceasca abia ar fi reusit sa cante in deschiderea lui RW.
  • Cred ca in putine locuri din lume cuvantul "FREEDOM" urlat de peste 65 de mii de oameni a sunat mai real. A fost un moment in care mi s-a ridicat parul pe mana si durerea de pe nervul din coloana.
  • Fete machiate, cu sprancene facute ca RW... Una din fetele care treceau pe langa mine arata ca Frida. Atentie, fetelor, efectul poate fi devastator pentru privitor....
  • Cand imi faceam loc spre iesire, oamenii incantati urlau numele artistului din toti bojocii. Unii urlau Robbie, altii Robin. Fiecare cu ale lui.
  • Daca fac un bilant intre cozile de la Rolling Stones si cozile de la RW, e clar ca nimic nu s-a miscat in sensul organizarii decente a unui show in Ro. A unui mega show. Concerte mai mici ies, si ies frumos.
  • Daca tot am deschis discutia, cred ca totusi la concert mergi sa il vezi pe ala, nu sa te indopi cu bere,  ca sa nu ai unde sa te pisi, dupa. Dar in fine.
  • Daca tot am ajuns pana aici, ar merge spus ca nimic nu iti da dreptul sa te pisi pe amaratul ala de la casa / intrare pentru ca organizatia la nivel macro e deficitara. Ala e voluntar, nu primeste nimic pentru ca a stat de 3 ori mai mult ca tine in picioare muncind si nici nu e pus acolo ca sa te manifesti tu ca neam prost.
  • In final, ce sa spun? Pe Ceasca l-ati impuscat pentru stat la cozi. Astuia ii dati bani. Cum e lumea asta, dom'le...
Citeste si:

No comments: